روزها یکی یک میگذره و اتفاقای بد و خوب دارن میان....
حدود 6 ماهیه ارتباط گرم سابقو با هم دیگه نداریم
مشکل کاریم حل شد و راضیم از جام
ماشینمو عوض کردم بدتر کردم!!!
خونه همونه
دخترم به شکر خدا سلامته
ولی با زنم مثل سابق نیستم و داریم راه بدی رو میریم....
انقدر عصبی میشم توی دعواها الان زده به معدم
چیزی ندارم بگم جز اینکه خوبم و زنده دام
پ.ن: نیلوفر/مهناز/مهتاب/
نیلوفر داستانها داره
مهتابم همینطور
مهنازم که ....
نوشته های پنهان!...ما را در سایت نوشته های پنهان! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2